2014年1月22日 星期三

活毛蟹套餐 @ Hokahoka

响香港一般可以食到嘅毛蟹都係急凍,好少機會可以食到新鮮嘅毛蟹。今次 Hokahoka 推出咗北海道活毛蟹鍋,响呢個寒冷嘅冬天,大家就可以食到一個暖笠笠嘅新鮮活毛蟹鍋。 

一如以往嘅套餐,每個套餐都會配一枝清酒,今次嘅套餐就配咗呢枝 720ml 山廃純米酒


這個北海道活毛蟹蟹膏豐富,蟹腳部份只需煮到半熟狀態,蟹肉幼嫩鮮甜




這個套餐除咗主角毛蟹外,還有帆立貝、白身魚、雞肉、舞茸、葛絲、金菇、紹菜、冬菇、豆腐等食料,可以話材料十足








呢個套餐可以話越食越精彩,湯底有毛蟹加上其他配料嘅烹煮,可以話係溶合咗所有精華一齊。用這個湯底加上一個白飯、蛋,變成一鍋軟綿綿甜蜜蜜嘅粥。






2014年1月14日 星期二

高檔越南菜 @ 安南

香港有不少越南餐廳,但大多都係大眾化路線。响銅鑼灣利園就開咗一間走高檔路線嘅越南餐廳,這日就約咗朋友嚟呢樹食生日飯喇!

雙式扎肉粉卷 ~ 粉卷皮做得十分薄,饀料切得非常幼細。入口非常清淡,而粉卷皮亦很滑溜


順化浮萍餅 ~ 第一次食這味越南菜,聽聞係順化嘅街頭小食,如果這個浮萍餅係浮於小碗上的話,感覺就好似係我哋嘅街頭小食砵仔糕一樣。可能我食嘅時候已經放咗好一陣子,所以粉漿變得好縭隻碟,弄起時有少少難看,如果即時食的話應該會好啲。這個浮萍餅最愛的就是粉漿上的脆麵包粒,加上蝦肉、蔥粒,好香口。


安南春卷 ~ 春卷香脆不油膩,不錯


牛腩湯河 ~ 因不太好牛腩,同時佢係蕃茄湯底,所以都無乜點食過。佢嘅蕃茄湯底非常濃郁,喜歡蕃茄湯底嘅朋友,值得一試


安南牛肉湯河粉 ~ 每次去食越南菜,牛肉湯河係我必叫嘅湯粉之一,這裡的湯底濃郁清甜,真的不錯


荷葉飯 ~ 這個荷葉飯比我預期中唔夠乾身,係唔係越南人食嘅飯都係比較濕呢?但我就不太喜愛喇!


算是可以的放題 @ 元祖橫丁

响黃大仙住咗十多年,有美食嘅地方真的不多,最近幾年多咗譽港灣同現崇山後,叫多咗少少較好嘅食店。這間新開嘅日本放題餐廳,很好食還未至於,但因之前屋企人去過一間於深水埗區嘅放題店,這間已算係很好的一間。最起碼佢上食物嘅速度唔算慢,同埋亦無留單嘅情況出現。


這裡較出色會係刺身、海鮮類食物,刺身新鮮,同埋刺身亦有一定厚度




炸物亦都唔錯,唔會太厚嘅炸粉或過油


但佢嘅熱食同串燒就真的一般,熱食有少少不憾入目,而串燒就好似未曾燒過嘅一樣



2014年1月8日 星期三

素菜宴 @ 家全七福

當講起素菜,我第一樣諗到嘅係酸齋,仲有就係由芋頭、麵筋等烹調而成嘅素菜。而大部份素菜館都會將素菜做到唔似素菜,而係似葷嘅菜式。今次家全七福推出嘅素菜宴,我會形容為一個完全素菜宴,絕無以假亂真嘅感覺。

前菜涼伴醋木耳,木耳爽口。木耳以陳醋腌製,開胃之選。


手拍青瓜令青瓜變得更鬆化


椒鹽豆腐粒,香脆內軟


香煎琵琶燕伴菜遠,這個琵琶燕係用蛋白加燕窩,煎成一個燕窩形狀,絕對係手工菜。外表煎得微焦,入口係一陣蛋白嘅香味,就好似食緊一隻荷包蛋一樣。



南瓜蓉官燕羮,香甜嘅南瓜味,再加上豐富嘅燕窩,養顏之選



欖仁大良炒鮮奶,香滑嘅炒鮮奶,但絕不油膩。加上欖仁,食落更有口感


野生珍菌素菜石榴包,個湯入口時有好濃嘅金華火腿嘅味道,但點解素菜會有金華火腿嘅?原來個金華火腿味係用蘿蔔葉、牛肝菌等材料熬出嚟嘅味道,絕無金華火腿成份。而石榴包內有竹笙、冬菇等材料,每款材料都切割得非常幼細。


竹笙釀燕窩卷伴鴿蛋扒蘭度,第一次食鴿蛋,佢嘅蛋白就好啫喱一樣



日本腐件扒鮮冬筍豆苗,一層一層疊成嘅腐件,非常鬆軟而富有豆香嘅味道


生炒素糯米飯,所有配料都係切得非常幼細,而飯亦炒得乾身


椰盅燉官燕 (椰汁 \ 杏汁),我會較喜歡杏汁嘅味道,所以這個官燕都係加咗杏汁。



懷舊芝麻卷


豆沙蘋葉角,紅豆沙饀嘅糯米糍,想唔食都唔得



合桃馬仔,鬆化香甜


2014年1月7日 星期二

美人美食 @ Stanley Cave

之前見朋友响 Facebook 介紹這間於赤柱嘅麵包蛋糕店,佢不單麵包蛋糕店出店,連店內嘅店員都係俊男雲集。一直好想入去品嚐觀望一番,但赤柱對我嚟講不近也不遠,唔係時時會去嘅地方。


呢日就心血來潮,好想入去赤柱閒逛一番,順道去試下這間嘅麵包蛋糕。入到店內已經係人頭湧湧,店內嘅裝修比人嘅感覺真的有如置身於山洞一樣。店內嘅店內都可以話係俊男美女,而且每一個都面帶笑容,這些已經可以為佢哋美食加分。


這裡除咗麵包蛋糕外,仲有 salad, yogurt, crepes 等等比大家選擇




今次我就只係簡單咁 order 咗一件 mango cake 同一杯 coffee,因為接近聖誕嘅關係,佢哋嘅蛋糕都加咗少少聖誕嘅裝飾。蛋糕鬆軟唔太甜,如果芒果可以濃少少就更好喇!咖啡就真的好一般,沒太大特色,咖啡味亦不夠香濃。以我這些愛好咖啡者嚟講,可以話有少少失望。