2014年4月15日 星期二

福建、臺灣美食 @ 八月芳

响香港可以食到福建、臺灣菜嘅地方唔多。最近美心集團就製作咗一系列福建、臺灣兩地嘅美饌給大家品嚐。 當日我就試咗佢幾款嘅小食、主菜加甜品,當中還有其他精緻嘅小菜未能品嚐,一定要找機會再去食。 

先嚟嘅三款小食用來配酒簡直係一流,一口小食、一啖酒,滋味無窮。 

台式鹵鴨脷


白切鵝肉扁


醬肉蒼蠅頭

福建佛跳牆內豐富嘅材料,有鮑魚、乾貝、花膠、海參、白鴿蛋等,用咗多個小時隔水燉煮而成,味道鮮甜、滋補養顏。 





肉質脆嫩鮮甜嘅泉漳炒海蚌


提起福建菜,大家會想到咩呢?福州魚丸,相信大家無食過,都一定聽過。這道汆湯魚丸燕皮扎,燕皮扎以豬肉混薯粉拍打而成,再加上爽口嘅福州魚丸。 


古祖樹子蒸桂魚,味道甘香、微帶酸味,帶出咗嫩滑桂魚嘅鮮味


山地土窯燒雞以鹵水浸泡,再以慢火細烤,
不單皮脆還帶出鹵水嘅香味,而雞肉仍能保持嫩滑 



老兵生煏君子菜,亦即係苦瓜。雖然我唔鍾意食苦瓜,但都試食咗幾片。食後感係白苦瓜比綠苦瓜嘅味道較清,亦無綠苦瓜咁苦,即係大家所講嘅甘味。 


這碗台南擔仔麵,個人認為肉燥味未夠濃味 


元祖胡椒餅 ~~ 可能個人比較食得辣,如果佢嘅胡椒味再重啲,就更好喇! 


最後嘅薏仁芋圓珍珠爽甜品,給一個美滿結束。 


其實除咗以上嘅美食,還有好多款福建、臺灣小菜值得大家去試。最重要嘅係佢價錢一啲都唔貴,絕對可以用物超所值嚟形容。這個福建、臺灣美食會提供至五月底,大家想食就要快去訂位喇!

沒有留言:

張貼留言